درس 2 از 2
در حال پیشرفت

انجام مراحل کوچک سازگار با محیط زیست

آرش 1398-11-15

برای ارزیابی میزان مصرف انرژی فعلی خود ، یک ماشین حساب انرژی پیدا کنید.

بسیاری از سایت ها دارای ماشین حساب هستند که به طور خودکار باعث افزایش بهره وری انرژی خانه شما می شوند. این سایت همچنین می تواند در صورت ایجاد نمودار یا جدول کاری مفید باشد که می تواند نشان دهد پتانسیل خانه شما پس از ایجاد تغییرات جزئی چه می تواند باشد.

“خون آشام های انرژی” را بکشید.

بیشتر دستگاه ها و وسایل الکترونیکی هنگام وصل شدن ، انرژی را جذب می کنند – حتی اگر خاموش باشند. بیشتر آمریکایی ها دارای 25+ دستگاه الکترونیکی هستند. با استفاده از وصل کردن وسایل و دستگاه های خود در هنگام استفاده ، می توانید مصرف انرژی خود را کاهش دهید.

لامپهای قدیمی خود را تعویض کنید.

لامپهای رشته ای قدیمی به سبک قدیمی تا 90٪ انرژی خود را به عنوان گرما هدر می دهند. انواع جدید لامپ ها ، مانند لامپ های کم مصرف (CFL) و لامپ های LED ، می توانند مصرف انرژی خانه شما را به میزان چشمگیری کاهش دهند. در بیشتر موارد ، شما لازم نیست کاری را با وسایل موجود در نور انجام دهید. فقط لامپ های مختلف بخرید و آنها را تعویض کنید!

ضایعات آشپزخانه خود را کمپوست کنید.

در عوض بسیاری از چیزهایی که هر روز دور می اندازیم می توان کمپوست کرد. برای تولید کمپوست ، قهوه ، پوست میوه و سبزیجات ، پوسته های تخم مرغ ، حتی دستمال و حوله های کاغذی قابل بازیافت هستند که این امر برای باغ ها بسیار عالی است.

لباسشوئی خود را در آب سرد بشویید.

80-90٪ از انرژی مورد استفاده هنگام شستشوی ماشین شما از گرم شدن آب برای شستشوی آب گرم ناشی می شود. برای صرفه جویی در مصرف انرژی از حالت “آب سرد” یا “اکو” در ماشین لباسشویی خود استفاده کنید.