درس 1 از 2
در حال پیشرفت

صرفه جویی در مصرف آب در خانه شما

آرش 1398-11-15

بررسی و ترمیم و نشت در خانه خود.

لوله های نشتی می توانند هزاران گالن آب در سال هدر دهند. این آب گرانبها نه تنها در صورت برخورد با خشکسالی ، بلکه در مواقع عادی میزان آب شما را نیز هدر می دهد. خانه خود را از نظر هرگونه نشتی کاملا بررسی کنید و آنها را تعمیر کنید تا آمادگی شما برای خشکسالی افزایش یابد.

  • شیرآلات موجود در آشپزخانه و حمام خود را بررسی کنید. همچنین به دسته شیرهای آب نگاه کنید ، زیرا آب می تواند از اینجا فرار کند.
  • توالت خود را بررسی کنید تا مطمئن شوید که هیچ آب از قسمت پشت مخزن به داخل کاسه فرار نمی کند. رنگ آمیزی مواد غذایی را به مخزن اضافه کنید. در 30 دقیقه سرخ نشوید و دوباره بررسی کنید. اگر در کاسه رنگی وجود دارد ، در مخزن یک مهر و موم نشتی دارید و باید آن را تعمیر کنید.
  • از کنتور سنج خود بخوانید. سپس 30 دقیقه صبر کنید بدون استفاده از آب و دوباره آن را چک کنید. اگر اختلاف وجود داشته باشد ، در جایی نشت می کنید. اگر نمی توانید آن را پیدا کنید ، با یک لوله کش تماس بگیرید تا تحقیق کند.

وسایل کارآمد در آب را نصب کنید.

لوازم خانگی اغلب از آب بسیار بیشتری استفاده می کنند. لوازم خانگی خاصی را در خانه خود به نسخه های مقرون به صرفه از آب ارتقا دهید تا در صورت بروز خشکسالی ، در هزینه و صرفه جویی در مصرف آب صرفه جویی کنید.

هنگام استفاده ، آب را خاموش کنید.

این عادت بد است که شیر آب را هنگام مسواک زدن یا تراشیدن ، در حال کار نگه دارید. در عوض ، با خاموش کردن شیر آب در حین برس یا تراشیدن ، آب زیادی صرفه جویی می کنید.

محتوای درس