درس 1 از 1
در حال پیشرفت

آماده شدن برای جمع آوری کمک مالی

آرش 1398-11-15

نیازهای خود را تعریف کنید.

این مهمترین قدم برای جمع آوری کمک های مالی است. برای جمع آوری پول به طور مؤثر ، باید در وهله اول بدانید که برای چه عواملی جمع آوری می کنید. وقت خود را برای فهمیدن نیازهای گروه خود و بودجه هزینه برای برآوردن آنها اختصاص دهید.

توسعه زبان.

اکنون که نیازهای خود را مشخص کرده اید ، باید آنها را بیان کنید. برخی از زبان ها را توصیف کنید که شما به چه چیزی نیاز دارید ، چرا به آن احتیاج دارید ، چگونه می تواند به جامعه ای که در آن خدمت می کنید کمک کند و چقدر هزینه دارد. شما ممکن است برای هر تلاش برای جمع آوری کمک مالی به این همه زبان نوشتاری نیازی نداشته باشید ، اما از داشتن آن در مواقع لزوم قدردانی خواهید کرد.

روشی را برای ردیابی کمک های مالی و اطلاعات اهدا کننده تهیه کنید.

برای اهداف قانونی ، حسابداری و ردیابی داخلی ، به ظرفیت ثبت و پیگیری کمک های مالی و اطلاعات اهدا کننده نیاز خواهید داشت. روش شما می تواند یک صفحه گسترده ساده یا یک بانک اطلاعاتی پیچیده و سفارشی باشد ، اما شما باید یک ابزار قابل استفاده داشته باشید.

کارمندان یا داوطلبان را برای انجام کار به کار گیرید.

جمع آوری پول کار است ، بدون شک در مورد آن. شما به افراد توانمند و قابل اعتماد برای مدیریت سوابق ، رویدادهای کارمندان ، پاکت نامه های مواد ، کمکهای مالی مجاز ، ارسال ایمیل ، نوشتن وب سایت ها و موارد دیگر نیاز خواهید داشت. هیئت مدیره شما قطعاً باید در جمع آوری کمک مالی شرکت کند. همچنین می توانید داوطلبانی از حوزه انتخابیه خود ، از سازمان های خدمات محلی ، کالج ها و دانشگاه ها یا از خدمات آنلاین مانند Volunteer Match استخدام کنید.

محتوای درس