درس 1 از 2
در حال پیشرفت

رویدادهای جمع آوری کمک های مالی

آرش 1398-11-15

روش را درک کنید.

یک رویداد جمع آوری کمک های مالی یک مهمانی یا گردهمایی برای جمع آوری پول برای یک سازمان است. به طور معمول ، درآمد حاصل از فروش بلیط و در بعضی موارد اسپانسرهای شرکتی می شود. اگرچه رویدادها به دلیل گران بودن ، وقت گیر بودن و به صرفه بودن بسیار مشهور نیستند ، اما لازم نیست چنین باشد. در اینجا چند ایده برای رویدادهای جمع آوری سرمایه جمع آوری شده است که به پول و انرژی زیادی نیاز ندارند.

مهمانی برگزار کنید.

مهمانی های خانه روشی محاکمه شده و واقعی برای جمع آوری سرمایه است. مهمانی خانه یک رویداد کوچک است که در خانه شخصی نزدیک به سازمان شما برگزار می شود. میزبان از دوستان و مخاطبینی که به عقیده وی ممکن است علاقمند به اهداء برنامه شما باشند دعوت می کند. رئیس جمهور یا مدیر سازمان پس از اختلاط و طراوت ، خلاصه ای درباره گروه شما ارائه می دهند. میهمانان فرصتی برای سؤال کردن دارند ، پس میزبان از آنها دعوت می کند تا یک کمک مالی تهیه کنند. نکاتی درباره مهمانی های خانه:

  • یک مهمانی در خانه لازم نیست که خیالی باشد. می تواند یک مهمانی شام یا یک مهمانی کوکتل باشد. این هتل می تواند 20 مهمان یا 6 نفر داشته باشد. 6) تازه ها را می توان پذیرایی کرد ، یا به راحتی قهوه و کیک.
  • اطمینان حاصل کنید که میزبان مهمانی مستقیماً از میهمانان می خواهد اهدا کنند.
  • کارکنان و اعضای هیئت مدیره را به هم بزنید تا به هم بخورند و به سؤالات پاسخ دهند.
  • در صورت لزوم ، از یک شرکت کننده برنامه بخواهید که در آن شرکت کند. این می تواند برای اهدا کنندگان بسیار قدرتمند و قانع کننده باشد که با شخصی که خدمات سازمان شما را دریافت کرده است ، ملاقات و گفتگو کنند.

یک غرفه درست کنید.

اگر به مدیر یک فروشگاه مانند والمارت مراجعه می کنید ، می توانید از آن بخواهید که جلوی فروشگاه یک غرفه درست کند. این می تواند بسیار موفق باشد.