درس 1 از 1
در حال پیشرفت

آماده سازی جامعه

آرش 1398-11-15

در جلسات مربوط به حفظ آب شرکت کنید.

بسیاری از شهرها در مناطق مستعد خشکسالی مرتباً ملاقات می کنند و در مورد سیاست های آب بحث می کنند. اگر نگران هستید ، باید در این جلسات شرکت کنید و شرکت کنید. تمام تلاش خود را برای ارتقاء کارآیی آب انجام دهید. در صورت وجود پیشنهادات خود را ارائه دهید و اگر فکر می کنید که ضروری است ، شهروندان محلی را برای تبلیغات خاص برای ایجاد تغییرات خاص سازماندهی کنید.

  • دولت های محلی غالباً جلساتی از این دست را تبلیغ می کنند. برای اطلاع از جلسات ، روزنامه های محلی یا وب سایت دولت محلی خود را بررسی کنید.
  • اگر نمی توانید جلسات تبلیغاتی را پیدا کنید ، سعی کنید با شهر یا شهر خود تماس بگیرید و سؤال کنید که آیا جلسات آینده درباره سیاست های آب بحث خواهد کرد.
  • این امکان وجود دارد که دولت محلی شما درباره چنین مسائلی بحث نکند. در این حالت ، شما می توانید کمیته ای از شهروندان تشکیل دهید تا از دولت درخواست کنند تا نسبت به حفظ آب اقدام کند. بخاطر ایده هایی درباره نحوه سازماندهی هموطنان ، یک سازمان دهنده جامعه باشید.

برای کنترل و پاکسازی آلودگی ها به قوانین فشار بیاورید.

در صورت برخورد با خشکسالی ، آلودگی آب یک مشکل بزرگ است. در صورت آلوده شدن رودخانه ها ، رودخانه ها و درياچه هاي محلي ، جامعه در صورت جيره سازي از آب كمتري مي تواند استفاده كند. تمیز کردن منابع آب محلی برای آماده سازی برای خشکسالی مورد توجه عموم است.

محتوای درس