درس 1 از 1
در حال پیشرفت

مبلمان خود را ببندید

آرش 1398-11-15

مبلمان را با پتو یا روکش مبلمان بپوشانید. برای محافظت از مبلمان خود ، آن را با دقت با پد یا پتو بپوشانید. می توانید از پتوهای قدیمی که قبلاً در اختیار دارید استفاده کنید و یا می توانید برخی از پتوهای مخصوص متحرک را از یک شرکت تأمین کننده در حال خرید خریداری یا اجاره کنید. از یک انتها شروع کنید و به دور کلی قطعه بپیچید. حتماً قسمت بالا و پایین مورد را نیز بپوشانید. وانمود کنید که می خواهید یک هدیه را ببندید و مطمئن شوید که همه چیز را پوشش می دهد.

میز و صندلی پاها را با پتو یا پد ببندید. بهتر است قبل از بسته بندی بتوانید پاها را جدا کنید. اگر قابل جابجایی نیستند ، حتماً آنها را با دقت بسته بندی کنید. با چرخاندن هر پایه جداگانه با بالشتک و بسته بندی پلاستیکی ، مواد را محکم کنید. شما می خواهید بتوانید یک طرح مشخص از هر یک از جدول ها را ببینید.

پوشش های ایمن با بسته بندی پلاستیکی. رول پلاستیک پلاستیکی را در دست بگیرید و سیم پیچ آن را در اطراف قطعه مبلمان شروع کنید. مثلاً برای یک مبل از یک بازو شروع می کنید و با بسته بندی تا دور رسیدن مبدل خود ، تمام راه را به دور مبل می روید. هر تکه از مبلمان را در بسته بندی پلاستیکی ببندید تا در حین حرکت ، پتوها یا پدها را تغییر ندهید.

تکه های مقوا را روی گوشه میز و کمد و روی تخته های شیشه ای جداول قرار دهید. بعد از اینکه مبلمان پیچید ، مقوا را به گوشه وسایل بزرگ اضافه کنید. برای محافظت از تکه هایی از قبیل کمد ، چندین اینچ مقوا را در زیر مبلمان قرار دهید. بقیه مقوا را طوری بالا بیاورید که پایه آن را بپوشاند. مقوا را خم کنید تا گوشه های مبلمان را بپوشانید. با نوار بسته بندی ایمن شوید.

وسایل شکننده را با بسته بندی کردن حباب بپوشانید. ممکن است یک لایه محافظ اضافی برای موارد خاص بخواهید. اگر به خصوص نگران خراش و یا آسیب دیگری به یک تخته مبلمان چوبی هستید ، یک لایه از بسته حباب را در بالای بسته پلاستیکی اضافه کنید. یک بسته از حباب را بچسبانید و آن را دور کل تکه مبلمان بپیچید و با نوار محافظت کنید.

محتوای درس