درس 1 از 1
در حال پیشرفت

برخورد با موارد کوچک یا شکننده

آرش 1398-11-15

آینه های خود را با استفاده از نوار و مقوا ببندید. برای ایجاد چندین شکل X در قسمت جلوی هر آینه خود از نوار ماسک استفاده کنید. اگر به طور تصادفی آینه را بریدید یا از بین برید ، این شیشه را از خرد نمی کند. تکه های کوچک مقوا را برش دهید تا روی لبه های هر گوشه قرار بگیرد. مقوا را با نوار ایمن کنید.

تلویزیون خود را با پوشاندن آن با پارچه و ایمن کردن با بسته بندی پلاستیکی بسته بندی کنید. تلویزیون خود را با یک پتو یا یک پوشش قدیمی بپوشانید. دو بلوک Styrofoam را برداشته و یک قطعه از عرض صفحه تلویزیون خود را از هر یک برش دهید. بلوک ها را روی پتو یا روکش تلویزیون قرار دهید و با بسته بندی پلاستیکی اطراف صفحه ، ایمن شوید.

لامپ خود را در روزنامه بپیچید. لامپ و سایه لامپ را از پایه لامپ جدا کرده و کنار بگذارید. سیم را دور پایه لامپ پیچیده و با نوار ایمن کنید. پایه لامپ را در روزنامه بپیچید و با نوار ایمن کنید.

مدفوع نوار را در نوار حباب ببندید. جداسازی مدفوع نوار بسیار دشوار است ، بنابراین بهترین شرط شما این است که اطمینان حاصل کنید که آنها برای حرکت محافظت می شوند. پاها را در بسته بندی حباب ببندید و با نوار بسته بندی ایمن شوید. صندلی های پارچه ای را با بند پلاستیکی بپوشانید تا از آنها محافظت شود.

قفسه یک نانوا را با پوشاندن آن با پتو یا پد بسته بندی کنید. قبل از بسته بندی ، قفسه نانوایی خود را خالی کنید. مواردی مانند ظرف ، غذا و کتابهای آشپزی را بطور جداگانه جابجا کنید. قفسه خالی را در یک پتو یا پد بپیچید و با بسته بندی پلاستیکی ایمن کنید. هر دری را با اتصالات زیپ یا طناب ایمن کنید.

کابینت های فیلینگ را با پتو بپوشانید. کابینت های پرونده خود را خالی کرده و محتویات را در یک جعبه بسته بندی کنید. حتماً در حین حرکت ، اوراق مهم را مانند شناسنامه و سایر اسناد قانونی را با خود نگه دارید. پس از خالی بودن کشوها ، آنها را قفل کنید تا از کشویی در امان نمانید. کابینت را با یک پتو یا پد متحرک بپوشانید و با بسته بندی پلاستیکی ایمن کنید.

محتوای درس