درس 1 از 1
در حال پیشرفت

ساخت و نوسازی خانه های سازگار با محیط زیست

آرش 1398-11-15

ویندوزهای قدیمی را با ویندوزهای دارای کارآیی انرژی جایگزین کنید.

اگر خانه شما قدیمی تر است ، ویندوزهای شما احتمالاً به شما امکان می دهد هوا به داخل آن بپیوندد. شما می توانید با تعویض پنجره های تک صفحه قدیمی که دارای صرفه جویی در مصرف انرژی هستند ، سالانه حداکثر 465 دلار پس انداز کنید.

یک چراغ قوه نصب کنید.

با انتخاب عاقلانه ، یک چراغ قوه می تواند ضمن کاهش مصرف انرژی ، نور طبیعی زیبایی را به خانه شما وارد کند. مهم است که موقعیت منزل خود را برای به حداکثر رساندن مزایای چراغ قوه خود در نظر بگیرید. با یک طراح یا معمار مشورت کنید.

یک چراغ قوه دوستدار محیط زیست بیش از سوراخی است که در پشت بام بریده شده و مقداری شیشه در آن قرار دارد. بسیاری از چراغهای با انرژی کارآمد در بازار وجود دارند ، اما همیشه باید به صورت حرفه ای نصب شوند تا از ایمنی و کارآمد بودن آنها اطمینان حاصل شود.

کاشتن درختان.

درختان سایه دار می توانند میزان انرژی شما را برای خنک کردن خانه خود در روزهای گرم تابستان کاهش دهند. اگر دارایی شما قبلاً درخت سایه ندارد ، این اقدامی است که قبل از دیدن سود کامل ، مدتی طول خواهد کشید.

علاوه بر ایجاد سایه ، درختان مقدار زیادی دی اکسید کربن را جذب کرده و اکسیژن را آزاد می کنند. یک درخت واحد می تواند برای چهار نفر در یک روز اکسیژن کافی تولید کند.

اگر در حال ساخت خانه جدید ساختمانی هستید ، سعی کنید اطراف درختان موجود کار کنید. شما حتی می توانید آنها را در طراحی خانه خود بگنجانید ، مانند ساخت یک عرشه زیر یک بلوط بزرگ سایه دار. درختان برگریز (درختانی که سالانه برگهای آنها را می ریزند) در نزدیکی ضلع جنوبی و غربی خانه خود قرار دهید. این به آنها کمک می کند تا تابستان شدید نور آفتاب را مسدود کنند ، اما اجازه دهید نور خورشید در طول زمستان به خانه شما برسد.

محتوای درس